vrijdag 1 maart 2013

Easter DIY


Het is maart!!! Laat het voorjaar maar komen! Op de laatste dag van maart is het Pasen, dit jaar valt eerste Paasdag op mijn verjaardag
:-) een mooie reden voor een leuk DIY projectje. Gisteren was het een frisse dag, met een voorzichtig voorjaarszonnetje. Ik heb er van genoten tijdens een fijne wandeling naar de bloemist. Ik heb voorjaarstakken gekocht en vervolgens thuis deze DIY paaseitjes gemaakt om er in te hangen. Als het goed is, gaan de takken nog witte bloesem bloeien. Ik ben benieuwd! Voor de foto's heb ik mijn nieuwe Marimekko bordje gebruikt, die ik kocht bij emma-b. (Oeh, wat een fijne winkel!) Ik ben klaar voor de lente!

 

 
It's March! I think it's time for Spring! This year my birthday is on Easter Sunday :-) and that's on the last day of March. I think that's a good reason for a fun Easter DIY projectYesterday was a fresh day, with a gently spring sunshine. I've enjoyed it very much during a nice walk to the florist. I bought spring branches and then at home I made this DIY Easter eggs. The florist promised me the branches will bloom white flowers. I'm curious about it! For the pictures I used my new Marimekko sign, which I bought at emma-b(Ooh, that's a great shop!) I'm ready for spring!
 
 

17 opmerkingen:

  1. Moooooii Lisanne :-) Super leuk idee en prachtige foto's Hihihih... was ook al aan het shoppen :-) zo'n foto op mn muur van marimekko is geen goed idee voor mn spaarplan ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi. En dat bordje heb ik ook heel lang in mijn achterhoofd...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lissanne, geweldig ook deze fotos zijn weer heel mooi waar heb je die kaart gekocht en hoe heb je de papieren eireren gemaakt?
    Binnenkort zal ik je weer mailen en inderdaad laat het voorjaar maar komen liefs annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Dat bordje......ik is verliefd op jouw bordje. Je paastakken zijn ook helemaal leuk. Great styling!.........again! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan. Toevallig heb ik die winkel van de week ook ontdekt voor een mooi Hay schaartje. Fijn weekend, liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuk. Ik hou van die printjes op het papier waarmee je de eitjes hebt gemaakt! En dat bordje vindt ik ook erg mooi.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan weer Lisanne! En prachtig bord en winkel....ik heb zoooo'n spijt dat ik het Marimekko dienblad in de sale toen niet heb gekocht :)

    Goed weekend alvast!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gaaf dat bord ♥! En leuke die takken zijn super in de vaas!
    Lieve groet, Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben nooit zo fan van Pasen, maar als ik dit zie...
    MOOIIII!!!
    Op naar een zonnige maart maand!
    Fijn weekend!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is leuk geworden!

    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi Lisanne! En dat bordje is super! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geinig! Raar idee dat we al paas DIY doen.
    Maar ook fijn want pasen is voorjaar!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er super leuk uit leuke ideetjes net even iets anders dan gewoon ...lekker stoer ...wens je een vast een fijn weekend ..lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig bordje! Heel je blog is mooi trouwens, ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I've just discovered your creation today, and I did one quite similar a few days agos, that's funny !
    http://unetouchede.canalblog.com/archives/2013/03/14/26641838.html ;-)

    BeantwoordenVerwijderen